vrijdag 30 mei 2014

LookBook | Anne-Linde

Elke dag kijk ik sowieso wel één keer op LookBook! Ik vind het superleuk om te zien en soms gebruik ik ook nog wel eens dingen om in mijn eigen outfit toe te passen! Vandaag ga ik onder andere mijn favoriete gebruikers noemen en een paar outfits die ik heel erg leuk vind. Veel lees plezier!






Ik begin met mijn favoriete gebruikers. Dit zijn er een aantal.


Jennifer Wang
Jennifer is een meisje van 18 jaar en komt uit New York. Ik vind haar stijl echt heel erg leuk! Het is heel erg meisjesachtig en dat vind ik heel leuk. Ik zou het niet snel zelf dragen maar ik vind het mooi om te zien. Bijvoorbeeld dit jurkje wat ze aan heeft. Het is een hele simpele outfit maar ik vind het toch mooi gecombineerd met een simpel riempje een beanie in dezelfde kleur als het jurkje en een armband met bloemetjes. Deze outfit zou ik wel dragen! Ik vind haar haar trouwens ook prachtig! Klik hier om haar lookbook pagina te zien.


Flávia Desgranges van der Linden

Ze komt uit Brazilië dus ik denk dat ze getrouwd is met een Nederlands iemand wat erg toevallig is! Flávia combineert hele basic items tot een hele vette outfit. Haar stijl is aan de ene kant stoer maar aan de andere kant ook wel meisjesachtig. Ik vond deze outfit echt super schattig en ik vind het patroontje ook heel erg leuk! De kleur vind ik ook mooi. 



De outfit hier is juist heel erg stoer. Sowieso vind ik dat rood en zwart samen heel erg stoer staat maar dit rokje maakt het wel helemaal af. Ik zou het zelf nooit dragen maar ik wilde hem toch even delen.
Dit is de LookBook pagina van Flávia.

Dit is een meisje uit Duitsland en haar stijl is heel erg lieflijk met vooral lichte kleuren. Ze draagt veel gebroken wit en pastel kleuren. De outfit die ik hier heb uitgekozen vind ik persoonlijk heel mooi basic maar toch heeft het wel wat. Het lintje om de buik had ik weggelaten als ik haar was maar voor de rest vind ik het echt heel erg leuk! Het vestje dat ze aanheeft is echt iets voor mij en zou ik dan ook graag willen hebben! De LookBook pagina van Joana vind je hier!





Dit waren mijn favoriete gebruikers dan ga ik nu nog een paar outfits delen die ik erg leuk vind!

Een heel erg schattig jurkje heel stoer gecombineerd. Ik zou het zelf niet snel dragen maar ik vind de outfit supervet! Ik vind haar haar trouwens ook heel erg tof!


Super simpel maar superleuk deze outfit! Een simpele blauwe top met een gestreepte broek en een klein tasje!


Dit vest vind ik heel vet en de kleuren vind ik ook erg mooi. Simpel over een wit jurkje vind ik het erg leuk staan.


Dit was het artikel voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week! (Alle foto's komen van LookBook!

Veel liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten