zaterdag 28 juni 2014

Music of the moment | Eva Z

Muziek, ik denk dat iedereen het wel luistert. Van pop tot house, van rock tot klassiek. Ik ben een echte muziekliefhebber en ik luister het dan ook het liefst de hele dag door! Zelf houd ik wat meer van de popliedjes, maar dat is bij iedereen natuurlijk weer anders. Vandaag ga ik met jullie mijn favoriete liedjes van het moment bespreken, misschien heb je er echt iets aan en misschien ken je alle liedjes al en lees je dit alleen maar omdat je het leuk vindt om te lezen. Laten we beginnen!


 
Ed Sheeran - X
Ten eerste het hele album van Ed Sheeran. Toen hij een paar dagen geleden uitkwam ben ik hem meteen gaan luisteren en ik vind hem zó fijn. Ik ben echt meer en meer van Ed Sheeran en zijn muziek gaan houden de laatste tijd, gewoon omdat ik zijn muziek zo ontzettend goed vind en zijn stem zo fijn is om naar te luisteren. Dit is alweer zijn tweede album en ik ben van mening dat er nog veel meer mogen komen. Dit album overtreft absoluut zijn vorige (die ik ook al geweldig vond)! Mijn favoriete liedjes van dit album zijn denk ik 'Don't', 'Afire Love', 'Photograph' en 'Bloodstream'.
 
 
5 Seconds of Summer - Try Hard
 
5 Seconds of Summer (afgekort 5SOS) vind ik echt een ontzettend leuke band en sinds ik ze dinsdag live heb gezien in het voorprogramma bij One Direction vind ik ze eigenlijk nóg leuker. Try Hard vind ik denk ik één van de leukste liedjes! Daarnaast zingt 5SOS echt heel erg goed live, beter dan ik had verwacht.
 
The Vamps - Somebody To You
 
Wel veel mannen hè? Ik houd ook over het algemeen wat meer van mannenstemmen dan die van vrouwen. The Vamps is ook weer zo'n leuke band en het liedje Somebody To You luister ik de laatste tijd heel vaak!
 
 
 
Michael Jackson ft. Justin Timberlake - Love Never Felt So Good
Een nieuw liedje van Michael Jackson, wat? Ja, dat was dus precies wat ik ook dacht. Maar blijkbaar is dit een liedje die Michael al eerder had gemaakt, nog voordat hij overleed. Justin Timberlake werd gevraagd om er ook een stukje in mee te zingen en zo ontstond dit liedje. Ik vind het een heel leuk liedje! En ook wel bijzonder dat ze hem nu hebben uitgebracht, omdat Michael al 5 jaar geleden overleed.
 
Ik denk dat dit het alweer was! Natuurlijk is dit niet alle muziek die ik luister, maar als ik dat allemaal ga delen met jullie wordt deze blogpost veel te lang. Verder heb ik de afgelopen tijd heel veel One Direction geluisterd, omdat ik naar hun concert ging (wat echt geweldig was). Ook heb ik weer een beetje de muziek van mijn vroegere jeugd opgezocht en ging ik ineens veel High School Musical muziek luisteren. Lach me maar uit, maar ik vind het echt leuk haha! Ik houd er echt van om liedjes die ik vroeger veel luisterde op te zoeken.
 
Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden en ik zie jullie volgende week weer!
Wat is jouw favoriete liedje op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten