donderdag 26 juni 2014

At the moment | Demi

Hoi allemaal! Vandaag is het weer donderdag, oftewel een artikel van mij. Veel leesplezier!
Ik ga 25 juni naar One Direction WOEHOE! Ik slaap die avond in Zaandam en de dag erna ga ik naar de primark! Daar zullen jullie een shoplog van verwachten! 

School zit er ook alweer bijna op! Ik moet nog een paar weekjes en dan heb ik zomervakantie! Yes, eindelijk! Dan heb ik ook meer tijd om echt hele goede artikelen te maken, want ik heb de laatste tijd niet echt hele lange artikelen gemaakt!

Ik moet nu nog 1 toets maken en dan heb ik geen toetsen meer! Yes, so happy!

Ik heb echt hele leuke plannen voor in de vakantie, jullie ook? Ik ga lekker op het strand liggen (als het tenminste mooi weer wordt) en even niet aan school denken! Yes, wat heb ik daar zin in!

Ik haat het echt, want ik ben de laatste tijd zoooooooooooooooooooooooooooooo erg inspiratieloos! Hebben jullie leuke ideetjes voor artikelen?

Ik heb de laatste tijd het WK gevolgd? jij ook?

Dit was het weer voor vandaag.... Sorry! Het was niet een heel goed artikel, maar ik heb op dit moment geen tijd om echt een leuk artikel te maken! Ik heb nog 1 toets en die moet ik goed maken.. Dus tot volgende week, doeidoei! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten