vrijdag 23 mei 2014

The fashion tag | Anne-Linde

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie! Ik kwam deze tag tegen op youtube en vond de vragen heel erg leuk! Het is al een vrij oude tag maar alsnog vond ik het leuk om deze te doen!

Nothiiing

Hoe zou je je stijl omschrijven?
Mijn stijl is vrij simpel. Ik draag heel vaak gewoon een spijkerbroek dus dat is niet zo bijzonder. Als het gaat om de bovenkant vind ik het heel leuk om heel veel laagjes te dragen. De bovenkant is dus wel wat anders. Ik hou vooral van bloemetjes dus ik denk dat mijn stijl kort samengevat simpel en girly is.

Wat draag je vaak?
Ik weet niet of ik deze vraag goed heb vertaald maar dit is wat ik ervan kon maken. Ik draag heel erg vaak een zwarte broek of een spijkerbroek. Ook draag ik vaak mijn spijkerjasje en als het gaat om sieraden draag ik heel vaak mijn parel oorbellen.

Duurste kledingstuk in je kast?
Eigenlijk heb ik geen idee want ik heb eigenlijk niet zulke hele dure kleding. Wel heb ik een jumpsuit die best duur was en ik heb een paar Shabbies (laarzen van echt leer en echte schapenvacht aan de binnenkant). Ik heb hier helaas geen foto van.

Iets wat je heel erg graag wilt?
Ik wil heel graag een paar leuke sandaaltjes. Ik vind ze bij anderen zo leuk maar ik heb ze zelf nog nooit gehad. Ook wil ik nog een leuk zomerjurkje en misschien nog een paar leuke bloesjes want ik hou van bloesjes.

Favoriete ontwerper?
Ik heb niet niet echt kleding van echt ontwerpers zoals Marc Jacobs. Ik heb dan ook geen favoriete ontwerper.

Hoeveel geef je uit aan kleding?
Dit verschilt heel erg! De ene maand misschien wel 200 euro en de andere maand maar tien euro. Ligt er ook aan of ik ga shoppen. Bij de primark geef ik namelijk best veel uit dus als ik daarheen ga ligt het bedrag per maand veel hoger.

Wat is je favoriete plaats om te shoppen?
Ook al ben ik er nog niet geweest. Londen lijkt me echt heel erg leuk! Zoveel winkels en zulke leuke winkels! Ik zou me in Londen echt wel dagen kunnen vermaken!

Favoriete geur?
Ik weet niet waarom deze in een fashion tag staat maar oké. Mijn favoriete geuren heb ik ook al besproken in mijn favoriete geuren artikel klik hier om dit artikel te lezen. Maar als ik echt moest kiezen kies ik voor Katy Perry Killer Queen omdat deze gewoon echt heerlijk ruikt!

Favoriete manier om je haar te dragen?
Mijn favoriete manier om mijn haar te dragen is los! Het is simpel en snel en aangezien ik in de ochtend weinig tijd heb om het helemaal op te steken of iets in die richting ga ik bijna altijd voor los! Als het niet goed wil zitten doe ik een staart in!

Wat voor een outfit draag je wanneer je geen idee hebt wat je aan moet?
Dan ga ik meestal voor een spijkerbroek met een leuk t-shirt of een bloesje erop! Dit draag ik sowieso heel vaak!

Een trend waarvan je hoopt dat hij terugkomt of blijft?
Bloemetjes! Het is zo leuk en schattig en er zijn zoveel leuke outfits mee te maken dus ik hoop echt dat deze trend nog lang in blijft! Eigenlijk draag ik gewoon wat ik wil en niet wat in is dus het maakt me niet veel uit als het zou verdwijnen.

Laat je allerduurste kledingstuk in je kast zien.
Dit was net ook al een vraag dus ik weet niet waarom dit er twee keer in staat maar ik heb dit dus al gezegd!

Dan waren dit alle vragen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, tot volgende week!

Liefs, Anne-Linde


Geen opmerkingen:

Een reactie posten