donderdag 22 mei 2014

15 Questions Nobody Asks! | Demi

Hoi allemaal! Vandaag heb ik een tag voor jullie, namelijk de '15 Questions Nobody Asks TAG'! Deze tag zag ik in een filmpje van Sabrina, en deze tag leek me superleuk! Het zijn een beetje aparte vragen, maar toch is het wel heel erg leuk! Druk op 'lees meer' als je benieuwd bent!

1. Slaap je met je kast deur open of dicht?
Dicht! Nouja, soms heb ik de deur openstaan, maar meestal dicht! Misschien als ik uit bed moet dat ik er anders tegenaan loop, hahaha!
2. Neem je shampoo of conditioner mee uit hotels?
Ik heb niet vaak in hotels, maar als ik er ben neem ik het wel mee! Het hangt er ook vanaf of het lekker ruikt enz., maar meestal neem ik het wel mee ja, oeps!
3. Slaap je met je dekens over je hoofd of slaap je met je dekens laag?
Sowieso niet over mijn hoofd! Dan word ik altijd heel benauwd. Meestal heb ik mijn dekens net boven mijn schouders, maar ik heb mijn dekens nooit heel laag!

4. Heb je ooit een straatnaam bord gestolen?
Uh, nee.

5. Gebruik je to do lijstjes?
Ja! Meestal voor school, maar ook gewoon voor als ik thuis wat dingetjes te doen heb!

6. Heb je sproeten?
Jep!

7. Heb je ooit in het bos geplast?
Misschien toen ik klein was, ik weet het niet meer!

8. Wat is je lied van de week?
Ik heb niet echt een lied van de week, maar ik vind 'Demons van Imagine Dragons' heel erg leuk!

9. Hoe groot is jou bed?
Uhh, ik heb geen idee oeps. Het is net niet een tweepersoonsbed.

10. Waar erger je je aan?
Aan mensen die hardop tegen zichzelf praten! Ik kan me daar zo aan ergeren oepsie!

11. Wat is je favoriete eten?
Ik vind boerenkool heel erg lekker, maar patat en babi pangang vind ik ook heeeeeeeeeeeerlijk!

12. Kauw je op pennen en potloden?
Nee. Nouja soms een beetje als ik heel diep in gedachten ben, maar dat is meestal niet zo.

13. Kijk je nog naar tekenfilms?
Soms wel! Niet heel vaak.

14. Tel je je stappen als je loopt?
Soms wel, hahahaha!

15. Dans je als er geen muziek is?
Ook dit doe ik soms, omdat ik soms heel erg hyper ben, en dan ga ik altijd dansen. Ja, het is een hele rare gewoonte van me, hahaha!

Dit was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie dit een leuke TAG vonden! Ik beloof dat er volgende week een leukerder artikel komt dan nu. Tot volgende week! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten