zondag 18 mei 2014

Lief dagboek | Britt

Ik houd zelf geen dagboek bij, maar vond het wel even leuk om terug te blikken op afgelopen tijd. Ongeveer twee weken geleden zat ik in Spanje en het was daar was het heel leuk. Ook ben ik jarig geweest en heb ik nog kleine leuke dingen gedaan en gepland staan !
Untitled | via Tumblr - image #1766559 by saaabrina on Favim.com
Ik ben dus naar Spanje geweest. Ik ben een week gebleven en heb het heel erg naar mijn zin gehad. We hebben gezwommen en geshopt, gegeten en gelachen. Het was ook erg lekker weer en de korte broekjes zijn niet verstopt gebleven. Ook hadden we een zwembad, die bijna nooit gebruikt werd, zodat wij lekker konden zwemmen.

Toen we thuis kwamen, was ik bijna jarig. Ik ben 14 geworden, op 9 mei ! Ik heb geld gekregen en wat kleine dingetjes. Ik heb een heel leuke dag gehad met vriendinnen en de dag daarna met familie, vrienden en
buren.

Voor de rest is er niet zoveel gebeurd. Deze week had ik heel vaak onverwachts uitval waardoor ik maar liefst 3 keer een uur later naar school hoefde. Dat was wel erg lekker. Qua werk was het een rustige week en viel het allemaal wel mee, maar om een of andere reden had deze week me heel erg opgevreten.
w-nd-rland.tumblr.com | via Tumblr
Gisteren had ik een feest van de buren. Vroeger speelden wij als buurt heel veel buiten, met een stuk of 8 kinderen. Heel leuk ! Nu we allemaal ouder zijn gebeurt het bijna niet meer, en zit iedereen vast aan zijn mobiel. Toch hebben we het op feesten altijd heel gezellig samen en ook deze keer weer. De buren bij wie het was hebben een zwembad en we zijn goed nat geworden. Verder hebben we lekker gegeten en heel veel gerend. Ik heb een hele leuke dag gehad.

Ik ben ook met hockey kampioen geworden van onze poule. Heel erg leuk want we hadden het niet verwacht. Ik ga wel stoppen, en daardoor is dit ook een leuke afsluiting. Ik heb een heel leuk team gehad dit jaar en daar ben ik mijn team ook heel dankbaar voor.

FoodDeze post is niet lekker chronologish  ( whaaa ik zit buiten en opeens loopt er een spin heel dichtbij ) volgens mij, maar ik ben lekker aan het babbelen dus hopelijk vinden jullie het niet erg. Vrijdag was ik een beetje in shock door het einde van Flikken Maastricht, ik ga niks verklappen maar MEH.

Vandaag heb ik de middag bij een vriendin doorgebracht met een verslag maken en daarna even zonnen en kletsen met de zus. Het was een leuke middag. Dat verslag moet ik presenteren morgen of woensdag dus die moet ik even gaan oefenen. Dat  ga ik zo doen.

Holy ! Over 6 dagen is de DYTG al. Kom jij ook? Als je niet weet wat het is, kijk dan even op dytg.nl en heel misschien ga je dan toch nog (:

Dat was het eigenlijk al weer.  Heel erg bedankt voor het lezen en tot volgende week!

Bron foto's

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten