woensdag 28 mei 2014

Muziekjes! | Dinieke

Heey!
Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete liedjes van het moment. Ik luister de laatste tijd heel veel muziek en het leek me leuk om te delen. Lees mee!
1. Katy Perry - Birthday
Ik vind dit echt een leuk liedje! Zeker even luisteren.

2. Nico & Vinz - Am I Wrong
Dit liedje heeft erg vaak op replay gestaan bij mij, afgelopen dagen! Ik vind het echt een leuk liedje, en het geeft ook sfeer!

3. Ariana Grande ft. Iggy Azalea - Problem
Als je deze nog nooit hebt geluisterd, NU DOEN! Dit is echt een geweldig liedje, en jeetje, Ariana Grande kan zo goed zingen!

4. Maroon 5 - Lucky Strike
Dit is ook een geweldig liedje.

5. Chef'Special - Eden
Ik was naar het bevrijdingsfestival geweest, en toen zongen ze dit liedje. Deze is zo leuk!

6. Cris Cab - Liar Liar
Volgens mij bestaat dit liedje al best wel lang, maar ja, ik heb 'm nu pas echt ontdekt zeg maar. Heerlijk nummer!

7. Aloe Blacc - The Man
Dit is ook zo'n leuk nummer! Zeker even luisteren, als je dat nog niet gedaan hebt.

8. Bryan Adams - Summer of '69
Dit nummer heb ik een keer live gehoord en toen vond ik 'm al heel leuk. Nu luister ik 'm best vaak! :) Het is wel heel anders dan wat ik normaal luister. 

9. John Martin - Anywhere For You
Sorry dat ik bij elk liedje zeg dat 'ie leuk is, maar opnieuw, bij deze ook! 

10. Zedd ft. Hayley Williams - Stay The Night
Zo'n leuk nummer! Dit is echt zo'n leuk dansnummer zeg maar, haha!

Ik hoop dat jullie het een beetje een leuk artikel vonden. Wel een beetje kort en simpel, sorry! 

Wat is jou favoriete liedje van het moment?

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten