vrijdag 28 november 2014

Review: Flormar Eyebrow Shadow | Anne-Linde

Omdat ik het soms nogal storend vind dat mijn wenkbrauwen niet helemaal dezelfde kleur zijn gebruik ik graag wenkbrauwpoeder of potlood om dit bij te kleuren. Toen ik laatst naar de Primark ging en ik zag dat er naast de Primark een Flormar zat, besloot ik om een kijkje te nemen. Ik kwam thuis met deze wenkbrauwpoeder waarvan ik vandaag een review heb. Veel leesplezier!



 Dit is de verpakking. Ik vind het er best professioneel uit zien en het ziet er alles behalve goedkoop uit. Wel ben ik bang dat er snel krassen op komen maar dat zie ik dan maar even door de vingers.


En dit is de achterkant. Het is de Eyebrow Shadow. Ook heeft het een 'Patented Design' staat op de achterkant. Ik weet niet precies wat dit inhoud maar ik denk de soort van golfjes die in de poeder zitten. Dit ziet er verder ook goed uit!


Dit zijn de golfjes waar ik het over had. Ik vind het er echt heel erg mooi uitzien! De kleur is een beetje taupe-achtig. Ik heb het gevraagd aan de vrouw die bij Flormar werkte en ze zei dat dit de juiste kleur was voor mijn wenkbrauwen omdat het iets lichter is als de kleur die de haartjes van mijn wenkbrauwen hebben. Dit leek me een best goede tip omdat ik het normaal altijd met een kleur deed die dezelfde tint had als mijn eigen wenkbrauwen en daardoor zag het er vrij onnatuurlijk uit. Met deze kleur zou het een stuk natuurlijker moeten lijken! Ook heeft de wenkbrauwpoeder een spiegeltje, kan best handig zijn als je snel je wenkbrauwen wil bijwerken!


Dit is het kwastje dat ik ervoor gebruik. Het heeft harde haartjes waardoor het heel makkelijk is om er mee aan te brengen. Dit kwastje is ook heel fijn voor het aanbrengen van oogschaduw. Het is eigenlijk een concealer kwastje maar voor het blenden van concealer gebruik ik liever mijn ringvinger! Hij is van de Hema trouwens! 

Dit is hoe mijn wenkbrauw er van zichzelf uit zou zien, zonder poeder dus, Zelf vind ik het nog iets te licht en omdat mijn andere wenkbrauw van zichzelf ook wat donkerder is vind ik het mooier om het wat meer aan te zetten. 

En dan is dit het resultaat met de wenkbrauwpoeder op mijn wenkbrauw. Wow! Ik ben echt blij verrast. Misschien dat jullie niet zo heel veel verschil zien maar zelf merk ik wel dat mijn wenkbrauw een stuk voller oogt. Ook is mijn wenkbrauw iets gekleurder aan het begin en aan het uiteinde, omdat daar een stuk minder haartjes zitten zie je dat stuk van de wenkbrauw nooit goed vanaf een grote afstand maar nu is dat wel zo. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik hier niet eens zo heel veel om mijn kwast had zitten.


Na afloop gebruik ik ook altijd een wenkbrauwgel, deze is van Catrice. Dit gebruik ik om de haartjes van mijn wenkbrauwen de goede richting op te laten staan gedurende de dag en zodat het poeder goed blijft zitten!

Ik vind dit echt een heel erg goed product! De kleur is goed gepigmenteerd en hij blijft ook goed zitten. Er is ook niet veel fall-out waardoor het poeder niet over je hele gezicht verspreid zit wanneer je hem hebt aangebracht. Ik ben zeer tevreden! De wenkbrauwpoeder is voor ongeveer zes euro te koop bij Flormar. Filialen van Flormar zijn te vinden in Amsterdam en Enschede

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten