zaterdag 29 november 2014

Herfst TAG | Demi

Hoi allemaal! Daar ben ik eindelijk weer eens. Ik heb een lange tijd niks op deze blog geplaatst dus ik wil even sorry zeggen. Ik heb het superdruk met school. Ik wou elke keer wel een artikel gaan schrijven voor jullie, maar dan had ik weer superveel huiswerk! Ik heb laatst ook een camera gekocht (canon eos 1200d) en daar ga ik vanaf nu ook foto's mee maken voor blogilosophy!

 Vandaag heb ik een Tag voor jullie, die ik op de blog van Dinieke heb gelezen: de herfst Tag! Lees verder als je benieuwd bent!
bron
Het liefste zou ik toch wel weer willen dat het zomer of lente was, want dan kun je lekker naar het strand bijvoorbeeld! Met de herfst kan dat eigenlijk niet, maar toch vind ik de herfst wel leuk, vooral gezellig. Wel jammer dus van het weer, want het word echt koud!  De tag heeft 10 vragen, dus laten we snel beginnen!

1. Wat vind je het leukste aan de herfst?
Als je in de herfst door het bos loopt, zie je allemaal verschillende/mooie kleuren bladeren op de grond liggen en dat vind ik altijd zo mooi om te zien! Verder vind ik het misschien ook wel gezellig dat het in de herfst zo vroeg donker wordt...

2. Wat is je favoriete warme drankje voor in de herfst?
Ik denk thee, ookal drink ik niet heel vaak thee. Toch vind ik het wel echt een lekker drankje voor in de herfst!
bron
3. Favoriete geurkaars voor in de herfst?
Ik brand eigenlijk nooit geurkaarsen.. Maar als ik dan een geur moest kiezen die ik het lekkerste vind ik de herfst kies ik denk ik voor warme geuren. Vanille, kaneel enzovoorts..

4. Favoriete muziek/band om te luisteren tijdens de herfst?
Ik heb niet echt speciaal voor de herfst bepaalde muziek die ik alleen dan luister. Ik luister nu veel naar het nieuwe album van One Direction, eigenlijk alleen maar haha oeps!

5. Wat draag je graag in de herfst?
Sowieso warme truien/sweaters!! Vooral op de dagen dat het echt heel koud is!

6. Welk recept maak je het liefst tijdens de herfst?
Ik maak eigenlijk nooit recepten haha!

7. Beauty musthave voor in de herfst?
Vooral verzorgingsproducten, zoals een goede lippenbalsem (vaseline, baby lips) en een goede dagcréme. Lipstick, en dan vooral hele donkere lipstick, vind ik ook heel mooi voor in de herfst. Zelf zou ik het eigenlijk niet dragen, want ik vind het voor mijzelf te heftig, maar voor anderen vind ik het echt heel mooi!
bron
8. Halloween of Sint Maarten?
Ik vier het allebei niet meer. Sint Maarten vierde ik altijd wel, maar daar ben ik nu te oud voor vind ik. Het lijkt me wel echt superleuk om Halloween te vieren!

9. Plannen voor de herfst?
Ik heb niet echt plannen voor de herfst denk ik haha!

10. Je favoriete maaltijd/snack voor in de herfst?
Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn favoriete maaltijd/snack is voor de herfst.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden! Wat vinden jullie het leukste aan de herfst?

Tot volgende week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten