vrijdag 5 december 2014

What's on my phone? | Anne-Linde

Ik heb al eerder een artikel gemaakt over wat voor apps er op mijn telefoon stonden maar omdat dat al een tijd geleden is en ik ook graag de indeling van mijn apps wil laten zien leek het me leuk om nog een keer zo'n artikel te doen! Veel leesplezier! 
^^^ | via Facebook


Dit is mijn telefoon. Het is de LG Optimus L7 II. Ik raad hem eigenlijk niet aan omdat hij na een tijd heel erg sloom word en het geheugen zit heel erg snel vol. Wel heeft hij een goede kwaliteit camera en een mooi beeld!


Alles heb ik in mapjes verdeeld. Misschien vraag je je af waarom ik voor handig en onzin twee mappen heb maar dat is omdat de eerste map vol zat. Ik vind dit een stuk overzichtelijker als alles door elkaar omdat ik toen ik dit nog niet had vaak moest zoeken naar apps en op deze manier hoeft dat niet meer!


Dit is handig 1. De applicaties die in deze map zitten gebruik ik het allermeest. FM-radio gebruik ik niet zoveel maar Muziek, Camera, Alarm/Klok, Galerij en Chrome gebruik ik sowieso elke dag! 


Dit is handig. Dit heb ik apart omdat ik dit wel wat minder gebruik maar alsnog heb ik het soms wel nodig. Als er bijvoorbeeld ooit een noodgeval zou plaatsvinden heb ik Telefoon natuurlijk direct nodig. 


En dan is dit de map onzin 1. Internet heb ik hier ook bij staan omdat ik eigenlijk altijd Chrome gebruik aangezien ik vind dat dit een veel fijner bestuurings-systeem heeft, toch bewaar ik hem wel voor als Chrome bijvoorbeeld een storing heeft. De rest van de applicaties in deze map gebruik ik dus echt nooit.


En dit is Onzin 2. Van de meeste applicaties die hierin staan heb ik geeneens een idee van waar ze eigenlijk voor zijn. Ik gebruik ze gewoon nooit.


En dan nu, mijn favoriete map, Downloads! Deze apps gebruik ik het allermeest. Whatsapp, Twitter, Instagram, Snapchat en Skype gebruik ik om contact te leggen met vrienden en familie. Spotify gebruik ik om muziek mee te luisteren. Clean Master voor het verwijderen van ongebruikte bestanden. De NPO-app heb ik om tv-programma's die ik gemist heb terug te kijken. PicsArt is voor het bewerken van foto's. Magister 6 is een app van school. Hier kan je  je cijfers, je huiswerk, je rooster en nog veel meer bekijken. Wel moet ik zeggen dat ik deze versie echt heel erg irritant vind. Ik was liever doorgegaan met Magister 5.6! Ook heb ik YouTube hierbij staan. Niet dat ik dat heb gedownload maar omdat hier de applicaties staan die ik het allermeest gebruik heb ik hem toch hierbij staan!


Ook in deze map heb ik de app Dreamdays staan. Dit is een hele leuke app die aftelt tot een bepaald evenement. Heel erg leuk. Zo zie je hier bijvoorbeeld dat ik over 48 dagen jarig ben en dat het over 27 dagen kerstvakantie is.


Deze app heb ik tevens in de map Downloads staan. Dit vind ik een hele handige app omdat je hier zo'n mooie witte, of een andere kleur rand om je foto heen kan zetten. Je kan hem vanaf deze app direct op Instagram zetten wat ik heel erg handig vind. 


Dit is eigenlijk geen map. Dat komt omdat ik maar één van dit soort applicatie heb. Het is een game. Ik vind dit echt een heel leuk spel omdat hij super simpel! 


Het doel van het spel is om de brug, die je maakt door je vinger op het scherm van je telefoon te houden, zo hoog te krijgen dat hij precies op de volgende balk past. Soms is het wel lastig als je een balkje van maar 2 millimeter hebt maar alsnog vind ik het een heel leuk spel!


Helaas ga je dus wel snel game over maar dat maakt het heel verslavend omdat je steeds verder door wil gaan. Om de één of andere manier deed het me denken aan Flappy Bird. 

En dan was dit alles wat op mijn telefoon stond! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde

(Nog een fijne sinterklaas trouwens!) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten