zaterdag 1 november 2014

Review Essence Blush | Demi

Heee! Dit is de laatste review die ik voorlopig ga doen, want anders zien jullie alleen maar reviews van mij oeps! Deze keer heb ik een review voor jullie van een Essence Blush, dus als je benieuwd bent, lees dan snel verder!
Ik had deze blush al vaker zien liggen in de winkel, en steeds twijfelde ik of ik 'm mee zou nemen. Ik was dus laatst weer in de Kruidvat, en ik moest de blush gewoon meenemen!

Het is de 'Blush up!' blush van Essence. De naam is 20 Pinky Flow. Omschrijving die op de verpakking staat: Multi colour powder for a fresh look all day long. Use each colour solo or create individual looks by combining them. From natural to intensive - everything is possible! 

Wat ik een leuk detail vind is dat de achterkant ook ombre heeft (de sticker) hahaha!



Dit is de blush als je 'm openmaakt! Wauw, zo mooi!



En hier zijn de swatches! Links zie je de allerdonkerste kleur apart, In het midden zie je de lichtste kleur apart en de rechtse kleur is de 2 kleuren samen!

Als eerst: De pigment is zo goed! Je moet zelfs oppassen dat je niet teveel aanbrengt, want anders is het echt heel vel!
Voordelen:
Goede pigment.
Je kan veel kanten op met deze blush.
Mooie verpakking!
Nadelen:
Je moet oppassen dat je niet teveel aanbrengt.
Ik krijg de verpakking niet heel goed open.
Korrelig

Ik ben echt heel blij met deze blush!
 Ik heb deze blush gekocht bij de Kruidvat en hij was €3,59!

Heb jij deze blush ook in jou stash? Laat me hieronder weten wat jij er van vindt!

Liefs Demi ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten