vrijdag 31 oktober 2014

This or That beauty edition Tag | Anne-Linde

Hoi allemaal,
Gisteren zag ik een video van Mascha waarin ze de This or That beauty edition Tag deed. Ik vond het een erg leuke Tag dus besloot ik om hem zelf ook te doen. Je moet telkens tussen twee dingen kiezen. Sommige zijn erg makkelijk maar bij sommige moest ik ook goed nadenken. Ben je benieuwd? Lees dan vooral verder! 
Space Bound | via Tumblr
Bron: weheartit



Kleding
Spijkerbroek of Joggingspak
Sowieso een spijkerbroek. Een joggingspak heb ik sowieso nooit aan en al helemaal niet buitenshuis.
Lange mouwen of korte mouwen
Lange mouwen. Ik vind korte mouwen in de winter gewoon veel te koud en lange mouwen kan je ook gewoon opstropen.
Jurken of rokken
Eigenlijk draag ik beide niet in het dagelijks leven maar aangezien ik op vakantie wel jurkjes draag kies ik toch jurken. 
Streepjes of ruitjes
Streepjes vind ik echt heel erg leuk. Ruitjes vind ik ook leuk, bijvoorbeeld bij een flanel.
Teenslippers of sandalen
Teenslippers vind ik heel fijn om te dragen in de zomer. Sandaaltjes vind ik wel leuker maar het zit natuurlijk wel minder lekker. 
Sjaals of hoedjes
Ik draag nooit hoedjes. Daarom kies ik voor sjaals!
Oorknopjes of oorhangers
Oorknopjes! Ik heb bijna geen hangers aangezien ik het soms best wel grof vind staan bij mij. 
Kettingen of armbanden
Hier kan ik toch niet tussen kiezen?! Maar ik denk dat ik voor kettingen ga aangezien een ketting een saai basic t-shirt helemaal kan opfleuren! 
Hakken of platte schoenen
Platte schoenen vind ik heel erg fijn zitten en ik heb niet eens hakken. All-Stars zijn echt mijn favoriete schoenen!
Cowboylaarzen of paardrijlaarzen
Nou ik denk dat ik geen van beide zou kiezen aangezien ik Cowboylaarzen echt heel erg lelijk vind en omdat ik niet op paardrijen zit heb ik ook geen paardrijlaarzen nodig. 
Jasje of vestJasje! Ik vind bijvoorbeeld een leren jasje of een colbert heel erg mooi! 

Make-Up
Blush of bronzer
Aangezien ik nooit bronzer gebruik en ik blush wel mooi vind kies ik hiervoor! 
Lipgloss of lipstick
Lipgloss, de lipgloss die in je lippen trekt vind ik heel erg fijn! 
Eyeliner of mascara
Mascara!
Foundation of concealer
Concealer aangezien ik eigenlijk nooit foundation gebruik en ik wel altijd concealer onder mijn ogen gebruik.
Neutraal of kleurNeutraal, ik vind kleur iets te druk.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Sowieso in vaste vorm aangezien losse poeder zo irritant is! 
Kwasten of sponsjes
Kwasten, helaas heb ik er niet zo heel veel maar toch vind ik het een stuk fijner! 

Sweet Heart
Bron: weheartit
Nagels
OPI of China Glaze
OPI, de nagellak van OpI schijnt zo fijn te zijn, helaas heb ik er nog niks van omdat het best duur is.
Lang of kort
Lang. Ik kan mijn nagels niet zo goed laten groeien maar ik vind lang wel veel mooier!
Acryl of natuurlijk
Natuurlijk!
Felgekleurd of donker
Hmmm, deze vind ik best moeilijk maar aangezien ik het liefst mintgroen en rood draag denk ik dat ik voor felgekleurd kies!
Met nailart of zonder nailart
Zonder!'

Lichaam
Parfum of Bodyspray
Parfum, een sterkere geur waar ik erg van hou! 
Lotion of body butter
Body butter vind ik erg fijn!
Douchegel of zeep
Ik gebruik eigenlijk alleen maar douchegel dus daar kies ik voor.
Lush of andere merken
Lush producten vind ik wel fijn maar merken als Rituals en The Body Shop vind ik nog fijner. Andere merken dus.

Haar
Krullend of stijl
Als het gaat om wat je van jezelf hebt kies ik voor stijl omdat je het dan heel makkelijk kan krullen op veel verschillende manieren. Ik hoor van veel mensen dat dat met krullen heel moeilijk is.
Knot of paardenstaart
Een paardenstaart. Dit zakt een stuk minder snel uit je haar en ik vind dat een knot mij heel tuttig staat.
Schuifspeldjes of clipjes
Schuifspeldjes je kan ze heel erg makkelijk wegwerken en het blijft goed zitten!
Haarlak of gel
Gel vind ik echt veel te plakkerig. Ik kies voor haarlak! 
Lang of kort
Sowieso lang! 
Licht of donker
Ik vind donkerbruin haar heel erg mooi, donker dus! 
Lok of pony
Bij mezelf een lok. Ik vind pony's niet mooi bij mezelf.
Los of vast
Los!
♡ | via Facebook
Bron: weheartit
Overig
Regen of zonneschijn
Niemand houd van regen, ik ook niet dus ik ga voor zonneschijn!
Zomer of winter
Best lastig, ik denk voor de zomer maar dan niet te warm! Ik hou er niet van als het iets van 30 graden is en ik de hele dag naar school moet.
Herfst of Lente
Lente, het weer vind ik fantastisch en het blijft langer licht! 
Chocolade of vanille
Chocolade, ik houd er zo veel van! 
Westen of oosten
Als het in Nederland zou zijn sowieso het westen. Aan zee, fantastisch! 

Dit was de Tag, hij was best lang! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, tot volgende week! 

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten