vrijdag 14 november 2014

Haarstijlen die ik leuk vind | Anne-Linde

De laatste tijd zie ik superveel leuke haartutorials. Omdat ik ze zo tof vond leek het me leuk om deze met jullie te delen. Het zijn allemaal video's dus ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te lezen/kijken. Veel plezier met lezen!

Just another blog.



Als eerst deze tutorial. Deze doe ik best vaak en ik vind hem er echt heel erg mooi uitzien! Het ziet er het mooiste uit als je je haar stijlt. Het is heel erg simpel en het kan ook heel snel! Ook vind ik het leuk dat je het elastiekje niet ziet.

                                  . 

Ook deze tutorial moest ik gewoon met jullie delen! Omdat tegenwoordig best veel meiden hun haar in een donut dragen leek het me leuker om iets origineels te doen. Aangezien deze haarstyle heel makkelijk is wou ik het graag laten zien! 


Omdat er waarschijnlijk ook heel wat lezeressen zijn die iets korter haar hebben vond ik het ook leuk om er een filmpje bij te doen voor korter haar. Dit zijn meerdere haarstijlen in één video. Ze zien er mooi uit en zijn heel erg leuk voor als je toch wat wil doen met je kortere haar!


De normale vissengraat vlecht kent iedereen nu natuurlijk wel. Maar er is ook een andere versie! Dat is de vissengraat met drie plukken haar. Ik moet zeggen, hij is best lastig! Maar als je het door hebt is het echt supermooi en heel opvallend omdat het zo uniek is.


Natuurlijk zijn er ook van die dagen waarop het zo warm is dat je je haar gewoon niet in een staart of zelfs los wilt hebben. Daarvoor is een knot echt de perfecte oplossing. Omdat ik niet zo van de 'messy knot' niet echt mijn ding is en ik meer van een nette knot ben vind ik deze heel erg mooi! het klipje dat er in de video gebruikt word vind ik wel echt vreselijk als ik eerlijk ben.


Omdat ik me best vaak verslaap (oeps) en ik weet dat dit bij meer mensen het geval is leek het me handig om ook deze video te delen. Dit is een video met allemaal snelle en leuke haarstijlen die je op de ochtenden kan doen wanneer je toch wat langer in bed wil blijven liggen.


Omdat ik dit ook nog leuk vond om te delen dacht ik, ik stop het bij dit artikel. Dit is een manier die ik heel erg vaak doe omdat het echt hele mooie krullen geeft en wat je ervoor nodig hebt heeft iedereen wel in huis! Het kan sneller gaan door je haar te föhnen maar als je het echt helemaal zonder hitte wil doen dan kan je er ook gewoon op slapen, dat is wat ik altijd doe! Er is nog een methode (die deed ik eerst altijd) en dat is dat je elk plukje los om de haarband heen draait, hoe het in de video hierboven gaat is natuurlijk een stuk makkelijker en daarom doe ik die nu! 

En dan was dit mijn artikel. Ik hoop dat er een video bij zit die jou aanspreekt en dat je het een leuk artikel vond. Tot volgende week! 

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten