maandag 3 november 2014

Guilty pleasures | Marit

Hey!

Iedereen heeft vast wel een guilty pleasure, maar schaamt zich daarvoor. Maar je hoeft je er eingelijk niet voor te schamen, iedereen heeft wel iets! Ik ga vandaag juist mijn guilty pleasures met jullie delen! #noshame.

Lees snel verder voor mijn guilty pleasures!



Puck - Weg van jou

Mijn vriendin en ik zaten laatst op YouTube liedjes te luisteren, en we kwamen terrecht bij een liedje van Puck. Ik heb geen idee wie dat meisje verder is maar ze heeft een leuk liedje gemaakt. Het liedje is best wel kinderachtig, maar alsnog :) { Het liedje van Puck }

Bijgeloof

Ik ben zo YouTube verslaafd dat ik zelf een soort van bijgeloof heb. YouTube moet aanstaan als ik een cijfer op magister ga kijken, ik heb het 1 x niet gedaan en had een onvoldoende. Toevallig maar wel scary!

Tosti

Een tosti (Nederlands-Nederlands) of croque-monsieur (Belgisch-Nederlands) is een sandwich-gerecht dat bereid wordt door twee sneetjes brood, samen met het tussenliggende beleg (ham, of een ander soort vlees en kaas) te roosteren. Dit doet men vaak in een tosti-ijzer, grill, oven, speciaal broodrooster of koekenpan. { Bron Wikipedia }

Deze omschrijving van een tosti vind ik echt hilarisch, geen idee waarom haha!

Suiker op een tosti, ik heb geen idee of iemand dat ooit heeft gedaan maar het is echt lekker! Je hebt dan het brood en daar boven op strooi je een klein beetje suiker zodat het ook nog een lekkere suikersmaak heeft. Heerlijk!
Bron: Wikipedia

Wekkers

Misschien komt dit wel bekend voor, in de ochtend iets van 6 wekkers zetten zodat je je niet verslaapt. Als ik officieel pas om 7:00 eruit hoef zet ik om elk kwartier een wekker. Zodat ik elke keer iets meer wakker wordt. Echt een tip hoor!

Lang rijden

Meestal als we lang moeten rijden en ik weet dat ik me ga vervelen doe ik Hema Long Lasting Nmr. 809 nagellakje op. Dit lijkje is wit en als je daar veel laagjes overheen doet kan je die er makkelijk afhalen. Dus onderweg ben ik nagellak eraf aan het halen, heel apart haha!


Wat is jou guilty pleasure? Je kan het ook anoniem delen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten