zaterdag 25 oktober 2014

Review W7 In the nude | Demi

Hey! Vandaag ga ik het W7 In The Nude eye colour palette voor jullie reviewen! Als je benieuwd bent, lees dan snel verder!
Alle foto's zijn door mijzelf gemaakt!
Ik ben zo blij met dit palette! Ik wou deze al heel erg lang, en toen ik 'm in de winkel zag liggen, moest ik 'm meenemen! Dit oogschaduwpalette heeft 12 oogschaduws. Je hebt matte en shimmer oogschaduws, donker en lichte oogschaduws! Ze hebben ook allemaal namen, wat ik altijd heel erg leuk vind bij oogschaduwpalettes! De namen staan op de achterkant van het doosje.
 Toen ik het doosje openmaakte, zat er een plasticje overheen, wat ik altijd heel handig vind! Ook zat er een oogschaduwkwast in, met aan de ene kant een sponsje en aan de andere kant gewoon een klein kwastje. Zelf vind ik deze kwastjes/sponsjes nooit zo handig, dus ik neem liever mijn eigen kwasten!
-De oogschaduwkleuren met flits-
-De oogschaduwkleuren zonder flits-
Wauw ik vind de kleuren zóó mooi, en je kunt zoveel kanten als je een ooglook maakt met dit palette! Let's swatch!

De oogschaduw's op een rijtje: -Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot, Sun Kissed.
Op de foto's lijkt het net alsof deze oogschaduw's geen pigment hebben, maar dat hebben ze echt wel! Deze oogschaduws zijn echt zo mooi! Loved it!
De oogschaduw's op een rijtje: -Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo, Fashionista.

W a u w, deze pigment is zo goed! Het enige nadeel is dat de oogschaduw's Mud Slide en Fashionista heel erg korrelig zijn, en kunnen voor fallout zorgen!

Voordelen: 
Heel erg goede pigment.
Blend goed.
Nadelen:
Sommige oogschaduw's zijn korrelig.
Ik ben zo blij dat ik dit palette heb gekocht! Dit is echt een van mijn favoriete oogschaduwpalettes! Deze ga ik heel vaak gebruiken weet ik nu al!
Ik heb dit palette gekocht in de op=op voordeelshop voor €7,99!

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden! Heb jij dit palette ook? Laat me weten wat jij er van vind!

Liefs demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten