vrijdag 24 oktober 2014

Producten die ik afraad! | Anne-Linde

Soms heb je wel eens dat je product hebt gekocht maar dat je er uiteindelijk helemaal niet tevreden over bent. Dat heb ik ook bij een aantal producten en die ga ik vandaag met jullie delen. Dus ben je benieuwd, lees dan vooral verder! 


Ik begin met de haar producten, als eerst deze Heat Protection van Kruidvat. Toen ik mijn stijltang had gekocht wou ik graag een goede bescherming voor mijn haar. Deze zag ik toen bij Kruidvat en aangezien de andere sprays die ik zag een stuk duurder waren besloot ik deze te kopen. Helaas werkt hij niet zeer goed. Hij maakt het haar heel erg hard net zoals een haarspray zou doen. Daarnaast verdampt  hij helemaal wanneer je je haar stijlt. Deze raad ik dus niet aan, dan zou ik eerder een iets duurdere spray kopen? 


Dit product van Andrélon, de Verrassend volume duo mist, een product dat ervoor zou moeten zorgen dat je volume in je haar krijgt. Het enige wat ik merk dat het product doet is je haar een lekkere geur geven. Volume maakt het zeker niet in je haar, vind ik erg jammer want het zou een heel fijn product kunnen zijn! 


De rest van de producten zijn eigenlijk alleen nog make-up. Waarvan dit het eerste product deze CC Cream is. Dit is het de slechtste CC cream die ik ooit geprobeerd heb! Helaas had ik hem al vrij vroeg gekocht waardoor ik nog geen reviews had gelezen maar later zag ik deze review. Zoals ze al zegt is hij op je gezicht helemaal oranje! Echt geldverspilling dus. 


Ik weet niet of je het goed ziet maar hij is dus echt oranje. 




Het tweede product is deze so me eye roll-on. Ten eerste vind ik de verpakking er echt heel goedkoop uitzien de verpakking zie je op de bovenste foto daaronder zie je hoe het roll balletje eruit ziet. Op de laatste foto zie je het pigment. Het ziet er heel vies en droog uit. 

Ik had het misschien wel kunnen verwacht aangezien ik hem bij de Action kocht voor ongeveer één euro maar hij is wel heel erg droog terwijl hij wel goed verpakt zat. Over het pigment ben ik ook zeker niet te spreken, er komt bijna niks vanaf en het is niet egaal aan te brengen. 


Dan een mascara, dit is de Lash Stylist van Maybeline. Bij de meeste mascara's kan ik er nog voor zorgen dat ik geen spinnenpoten krijg maar deze bij deze wil dat echt niet lukken. Al mijn wimpers worden bij de mascara een soort van bij elkaar gekleefd waardoor het er heel onnatuurlijk uit ziet. 


Dit is het borsteltje. Dit vind ik er nog best uitzien maar helaas werkt hij voor mijn wimpers niet goed maar natuurlijk zijn alle wimpers verschillend dus misschien werkt hij voor iemand anders wel heel goed. 


Het laatste product is deze Nivea Visage control shine matterende crème. Ik heb hier niet zoveel over te zeggen behalve dat hij gewoon niet matteerd. Hij hydrateerd wel heel erg goed maar wat hij zou moeten doen doet hij niet.  

Dit waren alle producten die ik jullie afraad. Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben, tot volgende week! 

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten