woensdag 22 oktober 2014

Essence studio nails moisturizing cuticle cream | Dinieke

Zo, dat is een mond vol. Essence studio nails moisturizing cuticle cream. Een erg fijne crème die je nagels en nagelriemen verzorgt. Benieuwd? Lees snel verder!

Ik heb hem al een tijdje geleden gekocht. Telkens als ik langs het Essence schap liep in de Kruidvat twijfelde ik weer of ik hem wel of niet zou kopen. Maar uiteindelijk heb ik hem gewoon gekocht, toen mijn vriendin zei: ''Ach joh, het is toch maar 2 euro.'' Ze had eigenlijk best wel gelijk!

En hier is dan de review!


De ingrediënten. Vitamine E! Super. Vitamines zijn nooit verkeerd. En verder zitten er allemaal natuurlijke oliën in.


Zo ziet de substantie eruit. Het is een zachte crème, die snel intrekt. Hij ruikt ook super lekker, ik vind hem een beetje naar mango ruiken. 

Maar hoe gebruik ik het eigenlijk?


Dit is ongeveer genoeg voor één hand. Je hebt maar weinig nodig, maar dat komt omdat de crème best vet is. Daarom vind ik het ook heel goed aan de crème dat hij zo snel intrekt. 

Zo weinig heb je eigenlijk maar nodig. Je smeert het daarna nog een beetje uit, en dan ben je klaar. (Let niet op mijn lelijke, afgekloven nagels!)

Je betaalt €1,99 en dan heb je een potje van 15 ml. Ik vind het echt een hele goede prijs. €1,99 is helemaal niks en wat je ervoor krijgt is wel wat! 

Ik vind het potje er echt leuk echt schattig uit zien. De kleur van het potje heeft een beetje dezelfde kleur als het product zelf, maar dan een stuk donkerder.

Het voedt je nagels dus echt heel goed, omdat er alleen maar natuurlijke producten in zitten. Ook maakt het je nagelriemen een stuk soepeler, dus die kun je beter naar achter trekken. Dat scheelt voor mij een stuk, want ik zit er altijd al een beetje aan te friemelen. 
En voor de prijs vind ik dit een super goede deal! Hij is te koop bij Kruidvat.
Ben je benieuwd naar dit product?

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten