vrijdag 3 oktober 2014

Fashiontrends herfst 2014 | Anne-Linde

De herfst is al weer een tijdje begonnen (wat ik erg jammer vind) dus vandaag ga ik met jullie mijn favoriete fashiontrends voor in de herfst delen. Ik zag hierover een YouTube video en het leek me dan ook leuk om hier mijn eigen draai aan te geven! Veel leesplezier!


Stay True Beautiful You
Kleuren
In de herfst draag ik altijd andere kleuren als in de herfst. In de herfst zijn de kleuren meestal iets donkerder. Hieronder heb ik twee kleuren paletten neergezet. Je ziet dat bij Autumn de kleuren een stuk warmer zijn en bij de zomer zijn ze erg fel en licht. Ik vind de warme blauwe en rode tinten heel erg mooi! 


Flannel
Ook de flannels zijn dit seizoen weer helemaal in! Persoonlijk vind ik ze heel erg leuk en kan je ze op heel erg veel manieren combineren. Hieronder heb ik een paar outfits neergezet met een flannel! 


Dit is de eerste outfit die ik heel apart op een leuke manier vond. Hier is de flannel gecombineerd wat een heel erg leuk contrast geeft. Ik zou het zelf niet snel aantrekken maar vond het wel erg leuk. De flannel lijkt me erg leuk om te combineren met een witte jeans!


Dit vind ik een hele leuk outfit! Hij is heel simpel maar toch vind ik het wat speciaals hebben. Ik vind de flannel echt heel erg leuk en door de simpele outifit die ze verder aanheeft springt deze er nog meer uit! Het haar van het meisje vind ik ook echt prachtig.


Het gaat me bij deze outifit niet perse om welke kleding ze aan heeft maar vooral om het idee dat ze de flannel om haar middel heeft geknoopt. Dat vind ik een hele leuke trend! 

Leer
Deze trend zat ook in de video die ik had gezien maar daar zei ze dat ze een leren broek heel erg leuk vond. Zelf ben ik daar niet zo'n fan van dus kies ik liever voor een klein detail met leer, ook vind ik een leren jasje heel erg leuk. Ook hiervan heb ik een paar voorbeelden.


Ik vind het contrast bij deze oufit heel erg leuk. Kant wat heel schattig staat en leer wat weer heel stoer staat. De schoenen vind ik wat minder maar de bovenkant vind ik heel leuk! 


Ik vind ook een leren jasje in een andere kleur heel erg leuk! Hier vind ik het heel erg leuk gecombineerd met een hele drukke onderkant en een iets rustigere bovenkant. De legging vind ik leuk maar in de herfst zou ik dan toch gaan voor iets warmere tinten. 


Je ziet hier het shirt op het linker plaatje met leren mouwtjes. Persoonlijk vind ik dat echt heel erg leuk! De rest van de outfit is niet mijn style maar het shirt lijkt me ook heel leuk met een simpele spijkerboek en een mooie ketting. 

Zwart-wit gestreept
Je ziet in de winkels nu heel erg veel gestreepte shirts. Heel simpel maar superleuk te combineren en je kan het zowel casual als chique dragen. Je ziet hieronder de voorbeelden hiervan.


De outfit is misschien een beetje koud maar ik vind dit shirt echt méga leuk! De streepjes met kant zijn echt heel leuk samen en als je het iets meer naar de temperatuur van nu zou willen maken kan je het altijd combineren met een boyfriend jeans en een vestje.



De kleur van de blazer vind ik heel erg mooi en het topje vind ik ook heel leuk! De tas en schoenen vind ik wel vreselijk maar het gaat nu om de streepjes en die vind ik wel heel leuk! 

Dit waren de trends die ik voor de herfst heel erg leuk vind! Bedankt voor het lezen en tot volgende week! 

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten