zaterdag 4 oktober 2014

Create It Your Way TAG | Demi


Hoi alemaal! Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, en dit is de 'Create It Your Way TAG'! Ik zag deze op teskuh.nl en deze tag leek me superleuk! Ben je benieuwd, lees dan snel verder!

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Ik denk heel zoet! Een beetje naar bijvoorbeeld aardbeien en framboos! Die geuren vind ik zo lekker!
http://www.womanistical.nl/lifestyle/tip-yankee-candle-cinnamon-stick-geurkaars/
Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
De kleur die tussen rood en roze in zit. Ik weet niet of die kleur een naam heeft, maar ik hou zo van die kleur! Of een kleur die tussen blauw en paars in zit! En dan is het een nagellakje die geen glitters heeft, en een matte finish heeft! Like!
Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Een product waarmee je in één keer blush,  highlighter en bronzer aanbrengt! Dat je het dan precies op maat hebt voor je gezicht, en dan als je het hebt aangebracht dat het dan echt heel mooi zit! En dan een gouden highlighter, een lichtroze blush en een niet al te oranje bronzer.
Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Ik heb echt geen idee waarover. Misschien over liefde en humor ofzo???
Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
One Direction gaat er sowieso in spelen!!! Het zou dan gaan over dat One Direction naar fans toe gaan zonder dat de fans het weten. Als verrassing ofzo. Ik zou niet weten waar anders over, ik verzin hier nu maar wat hahhah!
Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Dat zou dan een kledingwinkel zijn, het zou een hele vrolijke winkel worden met vrolijke kleurtjes, en dan zou ik kleding verkopen voor meisjes en voor jongens!
Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
HUISWERK MAKEN! Als ik ook maar iets haat...
Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Een app waarbij je alle social media in één hebt! Zo hoef je niet elke keer elke app apart te bekijken! 
Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
Het zou dan een kruising zijn tussen een hond en een konijn, mijn lievelingsdieren! Het zou in huis leven! Dan is het een konijn die je vanalles kan leren, zoals zit, poot enzo. Hahahaha!
Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Hoe je kan leren vliegen!!! Het lijkt me zo cool om te vliegen hahahaha.
Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Een smaak die zou smaken naar patat!!! I love it!
Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Ik ben ook wel benieuwd als een drankje naar patat smaakt, haha!
Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Een fangirl emoji! Waarschijnlijk heb je die al voorbij zien komen op bijvoorbeeld twitter, ik tenminste wel. Die smiley zou ik dan zooooooooo vaak gebruiken!!
Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Een heel groot droomhuis!!!


Ik vond deze tag zo leuk om te doen! Het is echt leuk om allemaal dingen te verzinnen die eigenlijk niet kunnen bestaan haha! Bedankt voor het lezen en tot volgende week!

Liefs demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten