zondag 28 september 2014

Favoriete buitenlandse YouTubers | Sabien

Hallo allemaal!
Ik kijk heel vaak en graag video's op YouTube, omdat ik dat gewoon ontzettend leuk vind. Nederlandse YouTubers kijk ik eigenlijk niet zoveel,  ik kijk vooral veel YouTubers uit Amerika, maar ook uit Engeland en andere landen. Dus vandaag heb ik voor jullie een artikel met daarin mijn favoriete buitenlandse YouTubers, waarop ik ben geabboneerd. Veel leesplezier!



bron

Miranda Sings
Laten we beginnen met mijn favoriet, Miranda Sings. Miranda vind dat ze zelf heel goed kan zingen en er prachtig uitziet, met haar rode lipstick op. Ze maakt vooral veel covers van liedjes die op dat moment in zijn, maar ook bijvoorbeeld challenges met andere YouTubers die vaak behoren tot haar 'boyfriends'. Even voor de duidelijkheid, ze speelt dit! In het echt heet ze Colleen Ballinger en haar kanaal waar ze zichzelf is, is Psychosoprano. Ik denk trouwens dat maar weinig mensen Miranda Sings leuk vinden, want het is echt een beetje raar, maar zelf vind ik het supergrappig.

Bron

Zoella
Ik denk dat de meesten van jullie dit kanaal al kennen, de Britse Zoe Sugg (haar echte naam) is namelijk wereldwijd heel erg bekend. Ze maakt filmpjes over beauty, lifestyle en fashion en ze upload ongeveer een keer in de week. Ook heeft ze een tweede kanaal; morezoella, waarop ze deze hele maand september dagelijks vlogt. Ik vind Zoe's persoonlijkheid gewoon erg leuk, ze is altijd vrolijk!

Bron

Arden Rose
Arden is 19 en komt uit Los Angeles. Ze woont samen met drie andere YouTubers in een appartement : Jenn, Lauren en Andrea. Deze YouTubers vind ik eigenlijk ook bijna net zo leuk als Arden. Arden upload eigenlijk allemaal verschillende soorten video's. De laatste tijd vooral veel praatvideo's, dat vind ik best jammer, want persoonlijk vond ik de video's die ze vroeger maakte veel leuker. Ze upload ongeveer een keer per week.  

http://cdn3.blovcdn.com/bloglovin/249c04550a7e2302359925ba9eaab0b36b0f684a/g/aHR0cHMlM0ElMkYlMkZsaDUuZ29vZ2xldXNlcmNvbnRlbnQuY29tJTJGLXZIcWhEMDZRSW1jJTJGVXFLejBwTjBRS0klMkZBQUFBQUFBQUFVZyUyRnVIWjg3OU9ZanVFJTJGczY0MCUyRmJsb2dnZXItaW1hZ2UtLTE0MzEzNzI2NTAuanBn
bron




Daisy Del Cherie
Dit is een niet zo bekende YouTuber! Vandaar ook deze foto (let vooral op degene op de achtergrond). Ana is 18 jaar en komt uit Litouwe. Ze komt dus uit Litouwe, maar ze heeft een Engelstalig kanaal. Ana upload de laatste tijd alleen heel weinig helaas. Ik denk ongeveer een keer in de twee maanden. Ze heeft 2800 abonnees, maar ik vind dat ze er meer verdiend, want haar video's zijn echt heel erg leuk en van goede kwaliteit.


http://i.ytimg.com/vi/KSVhX1PGOn0/maxresdefault.jpg
bron








EnjoyPhoenix
Dit kanaal is van Marie en ze woont in Grenoble. En ja, ze is dus Frans en haar filmpjes zijn ook Franstalig. Het is misschien soms moeilijk te volgen, maar ik kan het redelijk verstaan en mijn Frans wordt er ook beter door (wat weer handig is voor op school). Dus als je beter in Frans wilt worden en je houdt van YouTube, ik raad je aan om Franse YouTubers te kijken! Marie upload vooral veel filmpjes die te maken hebben met beauty en fashion, vaak twee tot drie keer in de week.

Dit was het dan alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Sorry trouwens dat er vorige week geen artikel van mij online kwam, dat was omdat ik het heel erg druk had. Maar volgende week kunnen jullie wel weer gewoon een artikel verwachten, dus tot volgende week!

Veel liefs, Sabien

1 opmerking:

  1. Aww that was so nice of you to write about me! Thank you, that made my day!
    I will try to upload much more but I've been very busy lately :(
    Thank you again xx

    BeantwoordenVerwijderen