zaterdag 27 september 2014

Gewoon niet TAG! | Demi

Hoi allemaal! Ik heb vandaag een TAG voor jullie! Deze keer is het de Gewoon Niet TAG! Ik weet niet of ik deze al een keer eerder heb gedaan, maar het leek me leuk om deze te doen!Je hebt verschillende categorieën en daarbij moet je iets verzinnen wat je echt niet vind kunnen. Let's gooo! (Ik bedoel dit niet stom naar anderen, dit is mijn mening en ik wil niemand kwetsen!)



Eten
Mensen mogen me raar vinden, maar ik lus geen pizza, oeeps! Spruitjes vind ik nog viezer trouwens.

Muziek
Ik hou absoluut niet van klassiek of sommige Nederlandstalige muziek! Bah, doe mij maar een ander soort muziek!

Kleding
Ik vind het niet mooi als meisjes kleding hebben waarbij je heel veel huid kan zien, zoals bijvoorbeeld een hele hoge croptop, of een shirt waarbij er aan de achterkant een heel groot stuk uit mist. Bij jongens vind ik broeken die superlaag langen echt heeel erg lelijk!

Geuren
Ik hou echt niet van hele sterke geuren!

Seizoen
I love summer!!! Lente vind ik ook heel leuk en de winter vind ik gezellig! Herfst staat bij mij op 4 omdat ik het altijd zo jammer vind dat alle bomen weer kaal worden enzo.

Youtube
GAMERS. Ik hou absoluut niet van games en dan al helemaal niet op youtube..

Mc donalds
Ik kom niet heel vaak bij de Mac, want er is geen in mijn buurt. Ik weet deze 'vraag' dus ook niet, sorry!

Personen
Ik hou er niet van als mensen roddelen of liegen.

Party
Hm, ik ga niet vaak naar party's, dus deze vraag kan ik ook niet echt beantwoorden sorry!


Dit was de Gewoon Niet tag, tot volgende week!
Liefs, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten