woensdag 28 januari 2015

Wishlist New Look en Beautiful Bijoux | Anne-Linde

Het is echt eeuwen geleden dat ik een artikel geplaatst heb maar ik ben er eindelijk weer! Vandaag ga ik met jullie mijn New Look en Beautiful Bijoux Wishlist willen delen. Ik vind deze webshops echt heel leuk en ik zou er heel erg graag weer een keer willen bestellen!



Ik begin met de kleding van New Look.


Dit is het eerste kledingstuk dat op mijn wishlist staat. Ik vind het heel erg leuk dat er onder de trui nog een soort blousje uitkomt, dit geeft toch weer een ander effect als wanneer het een gewone trui is. Op de foto zie je ook de achterkant. Een nadeel vind ik wel dat de trui een split heeft aan de achterkant omdat ik dit persoonlijk niet zo mooi vind.


Dan deze broek, eigenlijk is hij heel normaal. Hij is highwasted wat ik erg fijn vind zitten. Op de foto zie je de kleur niet heel goed maar op de site wordt de kleur omschreven als Petrol Blue. Ik denk dat je bij deze broek eigenlijk elk topje wel kan dragen!



Dan deze twee kledingstukken. Op zichzelf zijn ze vrij simpel maar ik denk dat het samen erg leuk kan staan! De kleur van het vest komt een beetje terug in het shirt. Ook is het shirt voor in de zomer erg leuk om met een spijker short te dragen en het vest is altijd handig.


Ik merk dat ik vrij veel zwart/wit/grijs heb haha! Dit topje is opnieuw erg basic maar kan heel leuk staan met een mooie spijkerbroek en een leren jasje. Hij is een beetje cropped dus kan het ook leuk staan met een skater skirt in een bordeaux rode kleur bijvoorbeeld! 

Eindelijk een beetje kleur! Dit vest vind ik echt heel erg leuk. Hij lijkt me heel leuk in combinatie met een simpele zwarte top en een mooie statement ketting. Ik vind aztec echt heel erg leuk en bij dit vest vind ik ook de kleurencombinatie heel mooi. Wel is deze van de "Teens" afdeling dus ik zou niet weten welke maat ik zou moeten hebben. 

En dan nu de sieraden van Beautiful Bijoux.

Als eerst deze superleuke sjaal. Ik vind de tartan trend superleuk en vind het ook leuk om te combineren. Deze sjaal is wel 2 meter lang en daardoor kan je hem dus lekker vaak omslaan. I Like! 


Dan deze oorbellen. Deze zag ik al bij Jiami  en bij haar stond het superleuk! Op de onderste foto zie je hoe de oorbel dan zit. Net weer wat anders als een normale parel oorbel! Ik heb al best veel parel oorbellen maar dit is net weer een variatie. 


En dan als laatste deze ketting. Ik vind de vorm heel mooi en de kleur ook. Ik denk dat deze ketting wel vrij aanwezig zal zijn in een outfit dus ik zou het wel met andere rustige kledingstukken combineren. 

En dan was dit het einde van mijn Wishlist, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tot volgende week! 

Veel liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten