zaterdag 10 januari 2015

What's on my Phone | Demi

Hey! Vandaag heb ik een What's on my phone voor jullie! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!
(alle foto's zijn door mijzelf gemaakt)
Dit is trouwens mijn eerste artikel waarbij ik foto's heb gemaakt met mijn nieuwe camera! Ik ben er nog steeds zo blij mee! Maar laten we gaan beginnen..
 Dit is mijn telefoon. Het is de Sony Xperia M2. Ja, je ziet mij in de foto haha! Ik vind deze telefoon echt heel fijn. Ik weet niet meer waar het hoesje vandaan komt, maar hij is inmiddels niet meer zoals eerst (beetje kapot, dat zie je helaas ook terug op de foto's).
 Mijn vergrendelscherm, Hier is eigenlijk niet echt iets bijzonders aan.
 Dan is dit de beginpagina! Hier zie je mijn meest gebruikte apps,
Dit zijn dan de apps die ik het meeste gebruik. Ik denk dat jullie de meesten wel kennen. Timehop is een app waar je dingen terug kan zien van bijvoorbeeld 2 jaar geleden. Verder kennen jullie alle apps denk ik wel..
 Deze apps gebruik ik toch echt het vaakst. Whatsapp, Snapchat, Twitter en Instagram. Love it!
 Als je dan op dat blokje tussen Snapchat en Twitter drukt (zie vorige foto) kom je bij al je apps. Op de eerste pagina staan de apps die ik het vaakste gebruik.
 Dan de tweede pagina. Deze gebruik ik bijna nooit. Square Instapic gebruik ik altijd voor mijn foto's (witte randen).
 Deze apps staan in het mapje 'map'. Ik vraag me alleen af waarom de map map heet haha!
 Nog meer apps in het mapje..
en nog meer apps in het mapje..
 Deze app gebruik ik echt heel vaak, misschien iets te vaak.. Instagram vind ik dan ook echt superleuk. Je kan mij ook volgen: dd.emi!
Deze app vind ik ook echt heel leuk. Hij heet Bloglovin. Hier kan je blogposts zien van allemaal blogs. Je kan zelf blogs toevoegen en dan krijg je alle recente artikelen op 1 pagina! Ik vind deze app vooral heel handig omdat je dan dus niet elke blog apart hoeft op te zoeken!

Dit was mijn artikel voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wat is jullie favoriete app?

 Liefs Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten