zaterdag 20 september 2014

Update! | Demi

Hoi allemaal! Het is weer zaterdag, en dus weer een artikel van mij! Lees snel verder als je benieuwd bent!
Vandaag ga ik even een update geven over mijn leven. Daarmee bedoel ik school en dat soort dingen. Veel leesplezier! 

Als dit online komt, heb ik vakantie!!! En je zult misschien denken waarom zo vroeg, dat komt door mijn woonplaats. Als je daar woont heb je altijd eerder en langer herfstvakantie, want ik heb 2 weken! Ik ga ook op vakantie, naar Limburg en ik heb er echt heel veel zin in! Daarna komt ook zeker weten een shoplog, want ik ga sowieso naar de primark! 

Op school gaat het ook best goed. De eerste weken zijn altijd best pittig, want het is altijd nog even wennen, maar het gaat tot nu toe wel goed! Wel heb ik heel veel toetsen en heel veel huiswerk, maar als je goed gaat plannen lukt dat ook wel. Mijn cijfers zijn ook best oké, tot nu toe 1 kleine onvoldoende, namelijk een 5,4 haha!

Ik weet niet of jullie het wisten, maar ik blog sinds kort ook op ourwrittenlifex.blogspot.nl samen met een vriendin! 
Ik heb niet heel veel inspiratie voor bloggen :( Hebben jullie ook nog leuke ideeën voor blogposts? Let me know! 
    Ook wil ik binnenkort een Q&A doen! Dus laat vragen achter! 

Dit was wel een beetje een kort artikeltje, maar in de vakantie ga ik weer vooruitwerken! Dan zullen jullie wat uitgebreidere blogposts verwachten!

Liefs, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten