vrijdag 12 december 2014

Mijn leven op dit moment | Demi

Hoe mijn leven er op dit moment uitziet: stress, stress en nog eens stress. Benieuwd? Lees dan snel verder!
Zoals je al kon lezen bestaat mijn leven nu vooral uit stress. Ik was bijna 2 weken ziek en heb dus veel toetsen gemist. Ik moest die dus deze week (en volgende week) inhalen. Vanaf maandag t/m donderdag ben ik elke middag/avond bezig geweest met school, leren dus. Dat zorgde voor veel stress, want het waren ook nog eens heel erg moeilijke toetsen en ik had dus heel veel lessen gemist doordat ik ziek was. Volgende week gaat het ook nog even door, daar staan ook een aantal pittige toetsen..

Gelukkig... heb ik vrijdag kerstvakantie! Hehe eindelijk weer vakantie, ik was er echt aan toe! Kerstvakantie vind ik altijd een superleuke vakantie want er zijn dan hele leuke dingen! Natuurlijk vind ik de andere vakanties ook leuk hoor!! 
 Ik ga in de kerstvakantie dus hele leuke dingen doen. Als eerst komt er een internetvriendin naar waar ik woon op vakantie! Echt superleuk en ik heb er echt heel erg veel zin in! Daarnaast hebben we natuurlijk in de kerstvakantie ook kerst.. Kerst vier ik nooit echt heel uitgebreid. Meestal gaan we gourmetten en is het gewoon heel erg gezellig. De gezelligheid vind ik vooral echt heel erg leuk aan kerst. Na kerst hebben we ook nog oud en nieuw! Oud en nieuw vind ik echt zo leuk! Gezellig met familie 's avonds tv kijken en niet te vergeten vuurwerk afsteken! Ik ga altijd met vriendinnen vuurwerk afsteken en dat vind ik echt heel leuk! 
 Dan niet te vergeten mijn verjaardag! Ik ben jarig op 2 januari en ik vind het altijd superleuk als het mijn verjaardag is! Ik heb er ook altijd een maand vantevoren al zin in oeps! Ik vind het altijd zo leuk en gezellig. 
 Het enige nadeel aan vakantie is dat het ook weer voorbij gaat.. Helaas altijd veel te snel vind ik. 

Over het bloggen: Ik heb nu een eigen laptop dus ik kan nu vaker wat online zetten!! Ik heb ook net een camera gekocht dus goede foto's komen er ook zeker aan! Weten jullie nog leuke artikelen wat ik kan maken?

Liefs Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten