donderdag 25 december 2014

Kerst TAG | Demi

Ik was aan het googlen naar leuke tags over kerstmis, en toen vond ik deze hele leuke kerst tag op http://unendful.nl/jarig-kerst-tag/! Ben je benieuwd naar de tag? Lees dan verder!
Echte Kerstboom of een neppe?
Een echte! Zelf hebben wij een kerstboom die mijn vader zelf heeft gemaakt van hout, maar als we een 'groene' kerstboom nemen, nemen we altijd een echte!
Oogschaduw met Kerst: zilver of goud?
Zilver, want ik houd niet zo van goud.
Favoriete kerstliedje?
All I Want For Christmas Is You van Mariah Carey!
Favoriete kerstfilm?
Home alone!!! Ik heb deze films al zovaak gekeken, maar ze blijven echt heel leuk!
Uit eten of zelf koken?
Zelf koken! Je maakt het gezellig met z'n allen en het kost je wat centen!
Kerstfeestje: organiseren of zelf bezoeken?
Hm, moeilijk! Ik denk dat ik ga voor zelf bezoeken, want ik denk dat ik dat net ietsje leuker vind!
Favoriete cadeautje om te krijgen?
Wij doen nooit cadeautjes met kerst, dus deze vraag kan ik eigenlijk niet beantwoorden!
Leukste kerstervaring tot nu toe?


Dat mijn neefje werd geboren met kerst!
Witte kerst: ja of nee?
JA! Ik hou eigenlijk niet echt van sneeuw, maar met kerst is het wel leuk want je zit toch met z'n allen binnen (wij dan tenminste) en het hoort eigenlijk wel een beetje bij kerst!
Kleuren in de kerstboom?
Ja, gekleurde kerstballen vind ik echt heel leuk!
Jurkjes of winterse truien?
Als ik ergens heen ga een jurkje, maar als ik met kerst thuisblijf dan ga ik voor een winterse trui!
Vroeg opstaan of uitslapen met Kerst?


Dit is een moeilijke vraag! Ik ga niet uitslapen, want dat is zonde van mijn kerstdag, maar ik ga ook niet vroeg opstaan, dus ik denk er tussenin!
Cadeautjes geven of krijgen?
Wij doen niet aan cadeautjes met kerst, dus deze vraag kan ik helaas niet beantwoorden!
Merry Christmas and a Happy New Year ♥ liefs Demi ♥
Wat doe jij dit jaar met kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten