donderdag 15 mei 2014

Reviews van producten uit shoplog | Demi

Hoi allemaal! Ik vroeg de vorige keer of jullie reviews wouden zien van de make-up producten, maar ik dacht: ik kan het wel maken, want ik had al van tevoren foto's ervan gemaakt, dus als jullie benieuwd zijn, lees dan verder!
In totaal ga ik 5 producten voor jullie reviewen, en we gaan beginnen met de babylips!
 De lippenbalsem heeft de naam Pink Punch! 
Dit is het als je hem helemaal naar boven haalt! Heel mooi roze, en het ruikt zóó lekker! Ik vind het persoonlijk een beetje ruiken naar bubblegum! 
 De swatch! Het is een hele mooie roze kleur, en zo komt hij ook over op je lippen! Ik ben hier heel blij mee! Als je een artikel wil over alle 5, laat dat dan even achter in de comments! Ik heb ze namelijk alle 5, yay!

Het volgende product wat ik voor jullie heb getest, is een nagellakje van Catrice, in de kleur 14 Purple Reign. Dit is een paarse kleur met blauwe glittertjes.

 Dit zijn de swatches:
Laagje 1
Laagje 2
Waaaaaaauw, deze kleur is zo mooi! Hij dekt volledig in 2 laagjes en droogt ook heel mooi op! Like!

Dan het 2de nagellakje. Deze is van Essence in de kleur 107 Naughty and Pink! Deze is heel mooi roze, en er zitten geloof ik geen glittertjes in!
En dan nu de swatches:
Laagje 1

Laagje 2
Deze nagellak is ook al zo mooi! Ook deze dekt weer in 2 laagjes volledig, en ook droogt deze heel mooi op! :D

Dan de Hema! Hier heb ik 1 oogpodloodje gekocht in de kleur 24. dit is een blauwe kleur met een heel klein beetje glitters!


En dan nu de swatch!
Yayyy! Deze kleur is zo mooi! Bij het rechte streepje komt er wel veel spul vanaf, maar dat kwam denk ik ook omdat er een hele grote punt op zat! Deze lijntjes heb ik 1 keer getekend, en de kleur is dan al zo mooi! Ik ga dit dragen onder mijn oog, boven mijn oog en misschien ook wel op mijn waterlijn!

Dan het laatste product, en die heb ik gekocht bij de Douglas. Dit is een oogschaduwpalletje met 4 hele mooie kleurtjes. Het merk heet Paris Memories.
 Dan nu de swatches!


Waaauw, de pigment van deze oogschaduws is zo goed! Ik ben blij dat ik deze heb meegenomen! Voor maar 1,29 (korting) is dit een hele goede oogschaduw! Het enige nadeel van de oogschaduws is dat het misschien voor fall-out kan zorgen, maar verder is de oogschaduw supergoed! 
Ik heb ook geprobeerd om een ooglook met dit palletje te maken, alleen hij kwam niet zo goed over op de camera! Toch wou ik de foto er nog wel even bij doen!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! Het is iets anders dan normaal, en ik wou ook eens iets in de richting van beauty doen!

Tot volgende week donderdag!
Liefs, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten