zondag 11 mei 2014

OOTD 11-05-14 | Britt

Vandaag heb ik een OOTD voor jullie. Ik heb heel weinig tijd en daarom is het niet zo uitgebreid, sorry daarvoor !

Deze ring is van de Pull&Bear. Dit is een takje met een vogeltje erop. Ik heb hem van vriendinnen gekregen vrijdag, toen ik jarig was. Ik vind hem heel mooi, hij is wel wat groot.



Dit is een ketting van de Hongerspelen, een spotgaai. Hij is redelijk groot en komt ook tot mijn borst. Ik heb hem gekocht op MiniInTheBox. Ik ben er heel erg blij mee, want ik ben heel erg fan van de trilogie.
Deze ring om mijn ringvinger is van een juwelierswinkel. Ik weet even niet welke, maar het zal wel iets zijn van Twinkle of Lucardi ofzo. Ik heb hem al best lang en heb hem elke dag om. Hij is heel subtiel en dat vind ik leuk. De above-knuckle ring is van de H&M.
De broek die ik aanhad komt van de H&M Divided. Hij is zwart en verder heb ik er niks over te zeggen. Hij zit heel lekker!

Waar ik geen foto van gemaakt heb , is mijn shirt. Het was een witte top van de Bershka met een print in een rondje. Op de print stonden ananassen. Ik had er een spijkerblousje overeen van de Only.

Dit was het , ik hoop dat jullie het toch nog leuk vonden ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten